söndag 1 juli 2012

Monte Carlo


Igår kväll så kollade jag på Monte Carlo, en helt underbar film! Den var rolig och romantisk och en allmänt bra tonårsfilm :) Handlar om en tjej som slutar High School och vill åka till Paris så hennes mamma och styvpappa har som present att hon och hennes kompis och låtsas systern ska få åka till Paris i en vecka, vilket dom inte var så himla nöjda över nån utav dom men dom kommer dit iallafall och dom har världens sämsta guide och dom hinner knappt se nånting och vad händer, dom blir lämnade efter och blir lite vilse en regnig kväll i Paris. Dom tar sig in på ett hotell där Grace som hon heter (hon som sluta skolan, hon i mitten på bilden) blir kallad för något helt annat namn av dom som jobbar där....och från den stunden börjar deras äventyr. Alla 3 möter/har självklart en kille och alla killar ser faktiskt bra ut, tycker jag. Jag brukar inte tycka det men nu gör jag det och den killen jag blev förtjust i är självklart den mörkhåriga Theo, han var ju underbart gullig! 

Älskar man tjejiga tonårsfilmer så är den här perfekt! Och jag får iallafall ett himla sug av att besöka Monte Carlo :) verkar vara en himla mysig stad! 


Och som jag hoppas ni förstår så är det där Theo på bilderna ;)

Nu ska jag äta lite och sedan ska jag och mamma iväg och se lite amerikansk fotboll, nej jag är inget fan utav det och jag förstår mig inte på det men man måste vell se på det någon gång och när man får gratis biljetter så why not?? Go Black Knights!!! woho! 
___________________________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar