måndag 11 april 2011

NEVER SAY NEVER!

 I´m never gonna stop dreaming about America! 

Sverige är bra men jag känner mer för U.S.A, det känns mer jag. 
Vill jobba där, vill bo i ett amerikanskt hus (fast engelska hus är nog mysigast) men amerikanska, iallafall ett sånt jag vill bo i, är så coola! Vet inte hur jag ska beskriva de. 
Sen de jag vill jobba med känns bättre i U.S.A, det är svårare där de förstår jag men dom har precis det jag vill ha..Sverige har inte de. Tänk en amerikansk tonårs/komedi/romantisk film, dom är så grymma! Jag älskar dom och vill vara med i en sån...Sverige har inte de. Och språket, engelska är mer jag även fast jag inte är så himla bra på de men iallafall. Låtar på svenska, asså vissa är väll okej men låtar på engelska är alltid sååå mycke bättre, känns så fel o sjunga på svenska ibland. 
Aaah gud, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, göra...nåt, men en 
 sak är säker o det är att jag måste bosätta mig i U.S.A...Jag måste försöka, kommer hata mig själv annars om jag inte försöker o gör
mitt bästa!
Man vet ju heller inte vad som händer i framtiden, om en dag..två veckor..ett halvår...3 år, man vet aldrig hur de är då. Jag hoppas på att de kommer bli bättre, iallafall om ett år, efter gymnasiet.
Finns många som säger att de inte går och att de är väldigt svårt..well I know, and I don't care..Detta är nåt jag vill, jag tänker inte fastna i kassan på Ica resten av mitt liv.. Jag måste iallafall försöka!

Som Justin säger, höhö    
NEVER SAY NEVER


 _______________________________________


Cutie of the day

denna lilla mannen såklart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar