söndag 22 september 2013

define "normal"

Har vart sjuk i ett par dagar nu, började komma kvällen till tisdag och sen på onsdag så small det till. En förkylning bara men ändå... Har haft fullt upp som vanligt, lol.. Igår (lördag) så hade vi en Mini Golf turnering med a la familia vilket blir större o större för varje år, fler o fler vill vara med men det vart samma vinnare som förra året.. ^^ Får träna upp mig lite så jag har någon chans nästa år...  Sedan spela vi mahjong vilket gick lite bättre, fick ihop en del poäng och fina brickor så då fick man upp självförtroendet lite :) kvällen spenderades sedan med ett avsnitt av Bones... I know i know, jag kan inte få nog av Bones just nu men när man väl börjat titta och fastnat så vill man gärna fortsätta och veta vad som händer ^^

Om några dagar så kommer ju säsong 7 av The Big Bang Theory visas i USA :D yaaay! hoppas att det inte tar för lång tid innan en själv kan se det!!

Har ingen aning om vad jag ska göra eller vad som händer idag men jag tror jag ska börja morgonen med ett litet avsnitt av Bones... LoL

Take Care!

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar