onsdag 5 mars 2014

I still dream

It's a rollercoaster but it's fine.. for now.. Var på jobb mässan idag och titta runt, väldigt rörigt måste jag säga och man förstår knappt hälften men gick fram till de jag var mest intresserad av vilket är att jobba utomlands, gärna i ett engelskt talande land eftersom jag vill lära mig mer engelska :) Hittade två stationer jag tog lite mer information ifrån, ett från en Engelsk och ett som var mer för Australien, Nya Zeeland och Kanada :) fanns några mer för USA och England men det handla om Au Pair jobb vilket är lite svårare för mig har jag märkt men men.. Fick sluta jobbet lite tidigare för att åka dit och titta runt, kom då hem nån timme tidigare än vanligt, lite extra lyx mitt i veckan ^^

Nu sitter jag i soffan och latar mig, känner att det behövs, blev inte mycket tid här igår..  Ska strax fixa kvällsmat och titta på något, har ej bestämt vad än :P

Good night y'all

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar