tisdag 8 mars 2011

All you need is the guts..

Helt otroligt men den bästa lektionen i skolan idag var Röst och Rörelse, vi har en väldigt bra lärare där men idag gjorde jag något som gör mig väldigt stolt över mig själv! Det var så att man skulle stå på en hög låda och sen falla bakåt, när jag ställde mig på lådan så kom min höjd skräck...OMG...jag började skaka men jag skulle göra de, läraren räkna till 3 och jag föll. Vilken känsla efteråt, skaka och grät gjorde jag men de va väldigt skönt.
För er som kanske inte fatta. Jaa dom andra stod bakom och fånga en när man föll ;)

För några år sedan hade jag nog inte gjort det men jag har med tiden börjat inse att man måste våga för att komma vidare någonstans, även om det tar tid så ska man ha som mål att våga! :)
Trust me

<3

2 kommentarer:

  1. Stolt över dej :)<3

    SvaraRadera
  2. Du är jättemodig vännen och jag såg direkt när jag kom hem att något var extra med dig och det visade det sig vara när du berätta och jag är mäkta stolt över dig!!! LOVE

    SvaraRadera