måndag 21 mars 2011

Mohihi..

Åh min älskade efterlängtade bok kom äntligen till biblioteket idag! ME HAPPY! 
Läste denna på engelskan när vi skulle läsa böcker...Den var grymt bra, så har bara längtat efter tvåan nu, som kom idag. I första boken beskrev dom inte direkt om hur han killen, Luke, som de handlar om ser ut och som ni ser på första boken är de bara en bild på tjejen han gillar men nu i andra boken så ;) hehe nu fick man se en bild på sötnosen..
Söt eller??  
Går nog fort för mig att läsa ut den för att den är förmodligen lika bra som den första så jag lånade 3an också, sista boken..
Dom är dock på engelska, skulle vilja läsa dom på svenska med men jag vill helst ha dom i min bokhylla här hemma på engelska eller svenska de spelar ingen roll!!  hihihi
Om ni inte läst dessa så gör de! 
Det handlar om en kille som heter Luke, som gillar en tjej som heter Eve. Sen om massa däremellan, hans familj, vänner, skolan. 
Gillar böckerna mycket också pga att det är utifrån en killes perspektiv och inte en tjej vilket det ofta är i ungdoms böcker tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja det är väl enda gången jag sett dig sträckläsa och vara så inne i en bok : )

    SvaraRadera
  2. Jaa men när man hittar sånna här böcker så går de ju knappt att sluta läsa ^^

    SvaraRadera