söndag 27 mars 2011

In town for buisness..

Gud vilken natt..Vid 2 fatta jag att jag var hur pigg som helst så läste i min bok som jag då läste ut med.. Sophie McKenzie - Three's a Crowd.. Grymt bra bok!! Ska börja läsa den sista boken ikväll men aa iallafall när jag läst klart var klockan ca halv 4..suck..gick upp, drack, gick på toa o sen vad? Jag la mig i soffan och kolla på Miami Ink, vid 6 la jag mig i sängen och SOMNA! Yes.. men vakna vid 9 så de vart inte mycket sömn, eller aa 10 för man ställde ju fram klockan till sommartid nu ;)
Ska nu vidare till stan och shoppa lite med Aida!

Haha en av de bästa scenerna från en av de bästa filmerna!! LOVE IT

Haha pinsam mamma :P kommer in och säger sånt där när hon äntligen får prata med den snygge Robbie, hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar