söndag 10 november 2013

Salute

Har för en gångs skull lyssnat igenom lite låtar på spotify, jag använder tyvärr inte spotify så mycket men nu har jag suttit och lyssnat en stund och lyssnade självklart igenom Little Mix nya album och jag är så nöjd :) I like it! Dom är så himla duktiga!

Har haft en rätt lugn söndag, har försökt tagit det lugnt med allt jag gjort och känslomässigt så har det vart väldigt lugnt också så det känns bra helt enkelt :) Sovmorgon, frukost, duschat, gått med sopor, postat brev, tog en promenad till affären och lagat mat.. Nu funderar jag på att kolla på mina kära Real Housewives Of Beverly Hills.. Lisa Vanderpump is my fave :) lol, inte så svårt att lista ut kanske.. hehe

Mina Christmas feelings är fortfarande kvar, still there! Så fort jag ser nån vinter/jul bild på tumblr så pirrar det i kroppen, hehe... Även fast jag hatar kylan så älskar vintern, iallafall runt juletiden!

My bad thouhts and feelings are still here too.. It's been a bit easier the past few days but they are very close.. I'm working on it but it's so hard.. When life is hard and just a mess it's even harder to take care of your feelings and all the bad thoughts..

Hope everyone had a nice weekend :)



and yeah, I almost forgot.. Idag är det fars dag också, I don't have a father but well well.. hoppas alla snälla pappor där ute får en bra söndag! lol

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar