torsdag 10 april 2014

choices, choices, choices

Nu har jag klarat av 3 veckors pluggande, gick rätt bra ändå, lite små jobbiga dagar men ändå väldigt mycket skratt. Klarade proven bättre än vad jag trodde också så jag känner mig väldigt stolt över mig själv

Att köra bil går också framåt., också där har jag mina små stunder då de inte känns lika bra och jag gör bort mig.. måste dock komma ifatt med teorin nu, ska försöka att träna lite mer nu när jag har praktik, får se hur de blir.. förhoppningsvis kan jag fixa körkortet nu i sommar, men jag försöker ta en dag i taget och så får vi se vad som händer och hur de ser ut

Nu är de praktik i 5 veckor, lite nervöst men förhoppningsvis blir det bra.. wish me luck!

AND I'm still trying to find a good site with nice shoes, black heels is what I'm looking for.. and I've found some cute dresses on a site that I love but I don't know if I should buy them all or just like 1 or 2 but which? AAAH it's so difficult


TAKE CARE Y'ALL  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar