måndag 9 december 2013

Foki

Den enda bloggen jag verkligen följer är Fokis.se 
Hon är så himla gullig och snäll, har alltid extremt fina bilder på henne, mat och tex resor hon gör då och då ^^ Hon är också är grymt duktig designer och gör jätte mycket snyggt! Just nu har hon en tävling om att vinna en av hennes kappor på hennes online shop, Fokiwa.se -  http://www.fokiwa.se/fokiwabrand/outwear

Gå in och va med i tävlingen! :)  Jag är självklart med!! Men det var så himla svårt att välja en kappa, jag som har sån beslut ångest också fick sitta här en stund och titta och tänka, hehe

 


Bilderna är från Fokiwa.se  :) Jag fastnade mest för den på nedersta raden till vänster, men dessa var mina favoriter!

The blonde girl is the designer of these coats, she got her own online shop Fokiwa.se  and a blog Fokis.se :) She is so sweet and so nice!! Her clothes are amazing so go in and watch! :) She's from Thailand and she now lives there too with her boyfriend who she met in Sweden when she lived here so her blog is in Swedish.. ^^ But I look up to her, she's so young and already done some amazing work :)

She now has a contest on her blog where you can win 1 of her coats, I'm in the contest and those 4 on the pictures are my faves but I like the one on the the bottom to the left most, I think, hehe ^^

( pictures are borrowed from Fokiwa.se )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar