söndag 18 december 2011

bedtime

Helgen gick fort som vanligt....
I fredags när jag kom hem var pojken här, trevlans :)
Idag har vi spenderat tid tillsammans med lite äventyr, vi var uppe tidigt och sedan iväg till Max för mat/frukost och sen lite julmarknad på ett mysigt ställe! sen åkte vi mest runt, han fick lära känna bil vägarna i stan iallafall, hehe, kan vara bra om han flyttar hit :P hihihi....
På eftermiddagen pynta vi min lilla gran på mitt rum och hade advents mys, 4 advent idag för er som missat de :)
Nu är jag jätte trött...vet inte varför jag fortfarande är uppe men är vell orolig för pojken, han kör ju bil hem...
Sova bort huvudvärk brukar funka fast senast gjorde de inte det...men man får alltid hoppas!
Ha de gött! PEACE

2 kommentarer:

  1. Fin helg men kan du påminna mej om varför vi var uppe så tidigt på söndagen? ;)

    SvaraRadera