lördag 24 december 2011

Julafton!

MERRY CHRISTMAS
Äntligen julafton, älskar den här mysiga dagen! Min började inte så bra i år men vi får hoppas på det bästa, förkylningen är kvar...sad face! Men ska ha humöret uppe ändå :) Ska strax gå in och väcka mamma så ska hon få sina skumtomtar, skulle hon inte få ett paket skumtomtar skulle hon nog bli lite ledsen, hehe. Sedan ska vi färga håret, ni ska få ser resultat! Och sedan börjar den riktiga julen :D mumsig mat, lite uppklädd, kalle ankas julafton på tv, julklappar och gröt :) synd att det inte är snö ute men ska försöka att inte kolla ut ;) 
Här hemma är det mer julstämning än någonsin!! Det är jul överallt, Jag älskart, tack mamma! <3 Vi har aldrig haft så mycket jul pynt men jag har önskat det och i år fick jag de :) Det är så himla mysigt!
Jag hoppas alla får en bra dag vare sig ni firar jul eller inte :) 
God jul <3 PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar