torsdag 8 december 2011

Vad gör vi? Nu kör vi!

Allt jag ville var att ligga kvar i sängen och fortsätta sova men nej nej...har kollat julkalender, och fixat mig + frukost så nu bär det av till skolan en stund sedan hem i full fart för att sedan ta en buss till Stockholm...Jag är sååååå nervös men nu kör vi, ska andas och rabbla texten då och då så det ska nog funka!
Håll alla era tummar för mig nu!
Jag är hemma sent ikväll så i bilen hem så blir de plugga matte eller nåt, kanske hinner lite innan jag somnar med..Japp vi får åka bil hem, så skönt! och ja, jag har matte prov tidigt imorgon bitti och det får ni också hålla tummarna för! Måste klara de!

Just nu vill jag bara få dessa saker överstökade, att allt gick bra och sedan ta helg!

Ha en bra dag alla, PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar