lördag 31 december 2011

Happy New Year!

Yees, idag är det nyårs afton :) 
Känns kul men läskigt, liksom det är 2012 imorgon, tiden går så fort! 
Vad ska man göra av sitt liv? man har ju sina drömmar men dom känns så långt bort :( 

Men idag ska jag äta gott hos min moster och träffa folket som varje år är där och äter :) tradition som jag gillar! Ikväll ska vi till vår kära granne och äta speciella mackor hon gör med räkor som man får skala själv men jag äter inte räkor så jag får ta köttbullar eller något, hehe! 
Och glöm inte att titta på Grevinnan och Betjänten  kl 19.45 på kanal 1 :)
Sen får man hoppas att man får se fina reketer vid 12, jag är alltid inomhus och ser det, gillar inte de höga ljudet från smällarna, hehe :)

Vad ska ni göra idag?
How do you cellebrate new years eve? 

Please tell me :)

Happy New Year , Gott Nytt År

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar