måndag 15 april 2013

1 day left after 6 years of waiting

Jag har gillat Justin Bieber sen jag såg honom som lilla Kidrauhl på youtube, jag vart helt kär i låten Common Denominator som han sjöng, jag tyckte han var riktigt duktig och charmig... 1 år senare så kom han med singeln One Time :) Imorgon får jag äntligen se honom live!! Har inga bra platser men det spelar ingen roll för han är fortfarande där, i under samma tak och jag får höra/se honom uppträda, that's all that matters!
Just nu kan jag inte riktigt fatta att det är sant, tänker mest på att jag ska sitta i en buss i 5 timmar...I'm going to die, or at least my body, my legs and back are probably going to hurt... I didn't get tickets in Sweden and I couldn't wait to see if there were going to be an extra concert or anything so when Norway released their tickets I had to try and I got two :D it was even on my birthday!

I am so nervous...don't know why, haha! Jag vill bara inte att den här känslan ska försvinna, jag vill inte att konserten ska vara slut och man måste åka hem. Eftersom jag längtat på det här så länge så känns det lite knasigt... I feel blessed though, so happy!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beautiful




<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar