måndag 1 april 2013

And it's over

Easter weekend is almost over...had a great weekend though... Up and down like a rollercoaster but still good :) 

Fredagen spenderades med lite shopping, skaffade mig ett par hela skor (sneakers, skate skor....eller vad man vill kalla dom) dom jag hade var ganska gamla och trasiga. Fick en väldigt skön kofta också av Mr BF :) he is to nice to me sometimes! 

lördag morgon vart det en liten släktträff på Jensens Böfhus med lite lunch och mysigheter. Fick veta där också att jag i vinter ska få mitt första kusin barn...woop woop! Min kusin Marcus som bara är ett halvår äldre än mig ska få barn...jag vart ganska chockad/surprised men ändå glad. He is so excited and happy so I'm happy for him, I think he'll be a great dad :) 

Söndagen spenderades med onyttig mumsig mat på Enellys Burger Bar och sedan bio och efter det en promenad på mitt favvo ställe :) På bio såg vi Croodarna, den nya tecknade filmen. Den var väldigt bra, jag älskade den faktiskt. Den var rolig och spännande och slutet var perfekt, precis som det ska vara :) 

Watch it!!! :D though the trailer is in english, I watched the movie in swedish :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar