onsdag 15 maj 2013

1 week ago - One Direction 8 maj 2013

This time last week were we on the bus on the way to Stockholm and One Direction :)

Vi gick upp för några trappor och hitta rad 11, som tur så var det våra stolar precis i början, när jag vände mig om och såg utsikten så höll jag på att dö...haha...återigen fick jag känna på min höjdskräck! Inte trodde jag det skulle stupa ner så som det gjorde! Det var riktigt högt! Inte alls som jag förvänta mig... Vi satte oss ner och börja käka popcorn och kolla på storbildsteven uppe i taket där dom hade lite reklam och spela upp musikvideos, tex; Olly Murs - troublemaker, 5sos - heartbreakgirl, Little Mix - How you doin....   Lite då och då så poppa texten 'One Direction' upp där och varje gång så skrek folk....hahah ujujuj! Till slut så kom för bandet, en tjej som heter Camryn och hon var helt okej faktiskt :) Sedan vart det lite reklam oså igen och sedan så vart det party i arenan. Dom satte på musik istället för musikvideos och då vart det lite Single Ladies, Gangnam Style, I like to move it move it... ^^ hahah...det roliga var att alla sjöng med och hoppa, det var jätte kul att se :)

Ca halv 9 så började konserten :D Började såklart med en liten video och sedan kom dom upp på scen och sjöng! Videon var i 3 delar tror jag och det var när dom klädde ut sig och var allmänt dom liksom...haha...lägger upp video sen så ni får se ^^

Konserten var så himla bra!!! Det var nog den längsta konserten jag vart på också, just då kändes det som att den aldrig skulle ta slut. Vi stod faktiskt upp hela konserten, de bredvid mig gick efter ett tag så det vart ganska tomt där, dom framför oss var korta och dom bakom satt och bredvid Aida var det trappor så det kändes lite tomt omkring oss ^^  hahah

Vet inte vad jag ska säga om konserten, den var grymt bra!!! Lite förvirrande med vart man skulle titta dock...man ville titta på scen och se dom gå runt där och hoppa och små dansa och allt vad dom nu gör men eftersom vi var så högt upp så va det inte så mycket att se så man kolla mest på storbildsteven, mest där jag tog kort också, så det vart lite förvirrande ^^

Showen var jätte fin, bra uppdelad, och för en gång skull hörde man det mesta dom sa för dom flesta var ganska tysta när dom väl prata...must say that Zayns röst lät lite som Louis när han prata ^^ haha... Dom är så söta också när dom pratar svenska, dom sa Vi Älskar Er några gånger och från ingenstans skrek Harry 'Vi Älskar Köttbullar'  hahaha åh, så söta!

Konserten var grymt bra! Jag är så glad att jag har fått sett dom live, dom är jätte jätte duktiga! Alla i arenan sjöng med och allt var så fint och bra! I LOVED IT!! It kind of felt like you were a part of a huge family :) So fun, i miss it so much :) the boys were lovely. Niall were the cutest one, he winked a lot, made weird faces and run around on stage with a swedish shirt ^^ haha har en bild på honom i tröjan och det ser ut som han har gjort mål i fotboll eller något ^^

Kommer lägga upp videor så småningom!

 Niall with the shirt ^^ love him
  our view from our place :)
 
Our view of the stage, this were before Camryn

Vi satt alltså på 3e våningen/läktaren, som ni ser på första utsiktsbilden så kan ni se på andra sidan hur högt upp det är ^^ haha! den lilla fyrkanten på mitten där nere bland allt folk, dit ut åkte killarna, över publiken och ut dit och körde några låtar :)

More pictures will come :)  to bo continued..

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar