torsdag 23 maj 2013

MOD4RNTREND

Helluuu... having a rollercoaster week again with the feelings....and it's just raining outside so all you wanna do is to cuddle up in the sofa and watch movies/series... I am very cold too so the shower is my best friend, and then the sofa ^^

Igår så fick jag hem det jag beställde förra veckan, fick båda två paketen samtidigt så vart riktigt glad :)
Ena paketet var So Little Time - volume one - school's out , det är med Mary-Kate och Ashley Olsen, dom gjorde en liten serie för ganska många år sen och den kanske inte är jätte populär så därför var det svårt att hitta den men jag hitta några på e-bay så det blev begagnat men det funkar det med :) dock vet jag inte vad vissa människor gör med sina dvder, för oftat när iallafall jag skaffar begagnat så är fodralet lite små skitigt och repat osv...haha alla mina filmer jag köpt/fått nya är lika fina idag som dom var för 10 år sen ^^.... iallafall så minns jag att den här serien gick på tv nån gång när vi var små så jag vet vad jag köpte och är riktigt glad och nöjd över mitt kap :) jag är som sagt samlare och jag vill gärna ha allt dessa tvillingar har gjort!

Nästa sak som gjorde mig jätte glad är nästa paket som innehöll två smycken jag beställde från www.mod4rntrend.com  När jag öppna läste jag först brevet i och där stod det om en Free Gift så vart ännu mer excited så det var bara att slita upp allt och titta in mitt nästa kap ^^ and yes I liked the free gift too, it was a ring :)  Är så sjukt nöjd över det jag köpte! Jag kan verkligen rekommendera detta ställe :) Älskar grejena jag fick, det är så fina!

Thank you Jessica! mod4rntrend is amazing! all your stuff is adorable! love it!!! :D

check out the site!  www.mod4rntrend.com  

Embedded image permalink

This is the crystal ball ringlet that i got :) I got a body chain too and then the free gift was a nail ring!

Once again, check out this site and start shopping ^^ haha

Have a nice day y'all!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar