måndag 13 maj 2013

Back for you

Aaaah! Har typ vart borta härifrån i snart en vecka.....sorry! Känns lite konstigt men nu är jag här för att skriva av mig en massa igen :)

Enda sen i Onsdags har jag vart ganska upptagen....I onsdags var jag i Stockholm och såg One Direction!!!!!!!!!!!!!!! Totally amazing, I know!

Gonna tell you more about the concert tomorrow or something :)
________________________________

Idag försöker jag mest ta det lugnt, fryser och har väldigt ont i ryggen....blir nog att ta ett varmt bad strax :) Har äntligen beställt hem några smycken jag kollat på i några veckor nu och det vart billigare än vad jag trodde, awesome! Har hittat en ny smyckes sida som har allt kan man säga och jag älskar näst intill allt också! :D

www.mod4rntrend.com

Check it out, it's totally amazing! They have; bracelets, necklaces, earrings, belts, rings, scarves, anklets, hats, pins and stuff to put in your hair and some other fun stuff!

They have really good prices too! Love this place

 
 
www.mod4rntrend.com

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar