måndag 7 oktober 2013

Beautiful Creatures


My feelings and everything is still a rollercoaster... Been feeling a bit better today, the day has passed by quite quick and I've had things to do, probably cause of that... Had a sad moment this morning though, took a shower and tried to clear my mind... Did sleep well this night though, no crying and dreaming just a lot of sleeping, woke up 10 am today and felt good..



Kollade nyss på den här filmen, tog ett tag, tänkte se den på bio men man hinner tyvärr inte med allt på bio ^^ Men den var bra faktiskt, lite skum men bra. Mamma trodde jag satt och kolla på skräck, haha, kanske låter som det men den är väldigt ljus och rätt långt ifrån skräck tycker jag, trodde den skulle vara mörkare faktiskt så jag va lite nervös men det var ju ingen fara ^^ hehe.. Tycker den är värd att se, vet dock inte om alla skulle gilla den men jag tycker man ska ge den en chans :) jag har boken så funderar på att läsa den nu, jag läste The Perks Of Being A Wallflower efter jag såg filmen och jag gillade det, jag kunde se filmen i boken vilket gjorde allt mycket enklare att se framför sig och jag kunde längta till att läsa vissa delar som jag kanske gilla i filmen osv så det kändes väldigt bra och det är min favorit bok nu :)



Watch it!! :) 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar