torsdag 31 oktober 2013

HAPPY HALLOWEEN

Idag är det Halloween, jag gillar Halloween veckan eller vad man ska säga.. Jag gör inget speciellt på själva Halloween tyvärr men det har kunnat blivit någon film eller något iallafall ^^ På lördag är det Allahelgona och då går alltid jag och mamma till kyrkogården på kvällen och ser på alla dessa ljus som är tända, och så tänder vi vårt eget, det är så himla vackert! Sedan går vi på grav jakt, vi letar alltid efter en av mammas äldre släktingars grav och vi har lite koll på vart den är men i mörkret så hittar vi alltid fel, vilket är ganska kul när vi går där och letar, haha..

Idag har jag ägnat mig åt att städa, duschat, ätit och åkt och handlat en snabbis.. Nu på eftermiddagen vart det lite tv The Housewives Of Beverly Hills och snart lite Junior Masterchef Australia medans mamma bakar bullar.. Mums!

För er som är lite förvirrade över Halloween och Allahelgona osv kan gå in här och läsa om varför det är som det är och varför det firas eller vad man nu än har för frågor ^^ Jag hade vissa och fick klar svar här... Ofc!

Allt om All Hallows


Hope y'all have a nice Halloween! Take care 


 



 
 






And who more than me wanna spend a Halloween at Hogwarts?? :D not the years with the trolls and all that..Just a normal Halloween at Hogwarts ^^ wouldn't that be awesome?? Look how cozy on that picture, all the food and stuff :)

A scary but cozy Halloween with lods of food and fun at Hogwarts... Well I love dreaming, most of the times it's sad cause I REALLY want to be at Hogwarts :( lol

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar