lördag 26 oktober 2013

I'm just weird for some people

Things change pretty quickly... Everyday something turns up side down... I guess you can never really trust anything... You just have to wait and see what life throws at you... Keep your guard up!

I'm trying to fix my life.. Been searching for jobs, just went to a store today and I was so nervous even though I knew who to talk to, had tears in my eyes afterwards... Yeah things like that is VERY hard for some people

I'm trying to handla my mood and feelings too, that is very hard but I'm trying :/  trying to stay busy all the time which is hard too cause I hate it, but I'm gonna start reading a book and you always have some tv serie to watch ^^ lol

Just nu sitter jag här med en av mina katter i knät och de andra 2 i min säng... Mamma sa att dom knappt är på mitt rum när jag är borta och nu är sängen upptagen hela tiden ^^ tror dom kanske saknat mig lite iallafall :) Mina små hjärtan <3 De som känner mig vet att mina katter är mitt allt!

Ska nu gå och fixa mat, mjölk makaroner och falukorv - en av mina favoriter! Sedan ska vi iväg och spela mahjong med damerna som också har saknat mig tror jag ^^ även fast jag bara vart borta 2 lördagar..

Ikväll får vi se hur det blir, måste ta och leta upp lite Halloween filmer att titta på nästa fredag.. nästa lördag är det alla helgona och då ska vi upp till kyrkogården och tända ljus :D en av mina favorit stunder på året, det är så himla fint! I hope that the ones who celebrate Halloween does it this weekend or the weekend after next weekend x) or next friday... i dunno... but respect the dead and do not do it next saturday :)

Have a nice weekend y'all!





<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar