lördag 18 januari 2014

Bad Teacher

Spendera morgonen med att kolla på lite tv, frukost och en dusch. På förmiddagen gick jag över till Aida och vi prata hotell och resa osv till våra två små resor till Stockholm, sedan gick vi hem till mig och dela på en pizza och kolla på filmen Bad Teacher. Sedan gick jag till mitt äldre gäng och åt morot/skaldjurs soppa och spela mahjong... jösses vad mätt jag är nu! haha

Bad Teacher var en konstig film, på ett bra sätt... Den var bra men helt snurrig x) den var inte riktigt vad jag förväntade mig även fast jag fatta att den nog va lite knäpp men inte på detta vis ^^ det är en komedi men inte riktigt en skratt komedi utan mer att man sitter och ler och tänker "wtf gör hon/han/de" haha... helt klart värd att se om man gillar komedi och knäppa filmer... Cameron Diaz spelar The Bad Teacher och hon är en rätt så dålig lärare, hon blir inte kär utan vill bara ha en snygg och rik man så hon slipper jobba och så är hon lite av en bitch, sedan bestämmer hon sig för att skaffa sig större bröst och gör då allt för att få ihop pengar medans hon försöker flirta med en vikarie på skolan som är lite weird men har pengar och han spelas av Justin Timberlake, men en annan lärare på skolan flirtar också med honom så det blir typ en fight mellan dom två, Idrotts läraren spelas av Jason Segel och han passar (Cameron Diaz) bättre och han flirtar hela tiden med henne men hon vill ej eftersom han ej har pengar..lol.. sedan så har (Cameron Diaz) en liten side kick som gör allt hon säger så lärarna beter sig mer som ett gäng high school barn än själva barnen x)

 



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar