måndag 20 januari 2014

Upp and away

Nu är det måndag och start på en ny arbets vecka.. WOHO!! eller inte... Jag är lite kluven med mitt jobb, när jag är hemma är jag helt anti allt med jobbet typ men väl på jobbet är det mesta helt okej, förutom att vissa dagar är rätt så kalla.. Idag blåste det is vindar så det va inte så kul.. Det är vell mest det som är jobbigt, att det är kallt hela dagarna :/ och sen har man ju vissa dagar då man inte mår lika bra heller men jaja.. Jag njuter så mycket jag kan av min lediga tid :) 

Just nu försöker jag jobba mycket på mitt humör också, vilket är både jobbigt och svårt.. Mina känslor är ganska starka också till det mesta.. Jag är som en berg och dalbana hela dagarna, vissa dagar är lugnare men det är många dagar jag går igenom de mesta humör man kan ha, vilket tär en del på mig också :/ och ibland så kan jag inte hålla igen det humör jag har, tex sur/arg osv oså kan jag häva ur mig nåt som jag sedan ångrar, men det är jobbigt att hålla inne allt..

Nu ska jag kolla på Carrie Diaries säsong 2 , see ya!! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar