söndag 6 november 2011

Far away from home

Var borta hos min knas rätt länge, men det har vart jätte bra, nästan så att man vill vara här hemma o slappa lite och sen åka tillbaka... har absolut ingen lust med skola imorgon, så himla stor press just nu där så jag spricker!
Vi hade en kväll borta hos knasen då vi stannade uppe rätt länge, vi brukar inte klara de för det är alltid nån av oss eller båda som halv sover :P vi brukar kolla film på kvällen, den här kvällen så spelade vi spel efter (och jag förlora i alla) och så käka vi allt möjligt den kvällen, haha sen vid 2 tiden la vi oss och kolla film och aa i slutet av filmen höll vi på att somna :) mys ändå!
Vad har vi mer gjort...hmm.. jo vi red tillsammans, gick vell rätt okej, hehe..red med hans mamma dagen efter när han ändå var på körskolan :P  
vi har som vanligt inte gjort nåt speciellt, bara varit tillsammans :)
Vi var på bio en dag och såg TinTin, jätte bra film! Men har man sätt TinTin tidigare så se den med svenskt tal och utan 3D, liksom vi såg engelskt och med 3D och med engelskt tal blev de jätte fel med namnen :P och 3D var bara rörigt, de va inget speciellt ^^

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
nästa gång jag träffar min knas så är de hans 18 års dag :) 3 veckor kvar tills dess, 3 hemska skol veckor, men det ska vell gå an...

PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar