torsdag 24 november 2011

GALET BRA DAG!!

Den här dagen har vart fantastiskt bra! Skolan var först helt lugn, kolla film osv..sen på teatern så gick text redovisningen awesome, jag fick bra kritik om hur jag strålar också som oftast, känns så bra att få höra sånt och att så många tycker de, tack <3
På eftermiddan hade vi rep, för den här kvällen hade vi en konsert som heter 
MARCHING FOR LIFE
Stod i kören, sjöng och dansa på som tusan! Helt crazy x)
Andra medverkande var:
 Star Choir från Sydafrika
Triple & Touch
Gladys del Pilar 
Molly Sanden

In te varje dag man får stå på scen med sånna fantastiska sångare :D och afrikanerna var grymma på att dansa också, ville så gärna dansa med dom då! Jag har aldrig sjöngt, klappat, dansat och blivit så svettig som nu! Får ont i smilet :P haha, blev ju inte bättre när jag kom hem och mamma berätta att jag fått post...eeep! One Direction skivan, med deras autografer :D 
Älskar dessa pojkar <3
____________________________________________
Har en video också från när Molly sjunger Hallelulja, den kanske kommer upp sen ;)

AAAAAAAAAAAAAHH, jag är hyper glad! NU blir de glass och nej inte mycket sömn inatt men det skiter jag i :D mohahahah

PEACE YALL, LOVE YA 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar