tisdag 22 november 2011

Happy face!

Är väldigt glad idag..av nån anledning x)
Sov jätte dåligt inatt, kom till skolan och gjorde matte prov som kändes sådär, dom andra lektionerna var rätt lugna..vi lekte o hade massage..kom hem vid 5, gjorde pannkakor, grannen kom ner och prata..sedan gick jag in på datorn, såg en massa fint och roligt :) fick för nån timme sen ett sms om att en sak jag beställt är skickat till min post nu :D :D och så hade jag fått ett mail som jag väntat på :D happy happy face!

Haha tror den här kvällen blir rätt bra den med, ska om en timme se Top Model och Desperate Housewives :D happy happy...OCH jag har ingen skola imorgon..Happy! :D 

hahaha x) bra att man får känna sig glad ibland också :)
på en tisdag också, inte helt vanligt ;)

Tihihihi... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar