lördag 26 november 2011

Gina Tricot

Sitter här och tittar på kläder, inte bra....Har verkligen inte råd men vill så gärna ha lite sake, hihi
varför finns det alltid så mycket snyggt när man inte kan köpa...så elakt!
NU blir det bilder i massor på saker jag skulle vilja ha i min garderob :)
Denna fina natte klänning i antingen lila eller röd :) vilken tycker du?
eller bara shorts :)
denna vet jag inte heller, svart eller röd?
hmm den här eller den i länken??

Oh jesus...ne jag kan inte lägga ut mer för det är för mycket som jag gillar av allt :) iallafall när jag ser det på bild, inte säkert jag skulle gilla allt när jag vell får se det och provat :) får åka upp på stan och kika lite, om jag vågar hahah
Älskar kläder <3


2 kommentarer:

  1. Det är en neglige (A) men rööööd ;D

    SvaraRadera
  2. Om du inte kan komma på julklapp så där har du tips ;)

    SvaraRadera