måndag 28 november 2011

ONE DIRECTION

Hur kan man inte gilla dom?? För mig är det omöjligt, hihi
5 helt underbara killar, dom sjunger otroligt bra och är rätt roliga, haha
jag fastnade för deras charm <3
Dom var här i Sverige för ett tag sedan, massa tjejer som skrek! haha, dom fixa skivan och signera en massa!
ni som inte vet så var dom med i the X factor i England, en och en och sedan blev dom tillsammans
vilket jag tyckte va helt underbart :) dom kom grymt långt i den tävlingen och gjorde alla låtar till sina egna, speciellt "only girl in the world", det uppträdandet fastnade jag för :) 
När jag sedan såg videon till "what makes you beautiful" så smälte jag....
Harry som då är min lilla favorit sjunger en del, helt underbart...Hela låten är underbar och videon är kul, vill va med där på stranden och springa omkring!!
Ett måste att se!!
AMAZING!! och Harry är den krullhåriga med skjorta :)
tror jag lyssnat sönder den här låten snart, hehe <3
och jag hoppas jag är inbjuden nästa gång dom har strand party! 
gillar ni inte detta så vettetusan vad ni har för musik öron :P 
En sak som jag skulle vilja va att få träffa dom, dom är så härliga!
Sen att dom kommer från England är ett +  :)
gå in på denna sida  http://www.onedirection.se/1d/

Upp all night - den länken är där ni kan hitta deras skiva och jag rekomenderar den verkligen!
Jag är helt såld, helt kär i alla låtar.. dom är så fina!
OCH skivan har ett helt magiskt pris 99 kr ;) passa på!

One Direction det är ett par fina killar de :)
och dom är som vem som helst, här har ni Harry <3



PEACE
Make my wish come true, would be the greatest feeling in the world


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar