torsdag 21 mars 2013

Movies is my passion

Har självklart kollat på lite fler filmer :) Vart inte så många även fast jag vart borta ett tag men vi var mest i huset och där blev det att kolla på vanlig tv men dom hade Mtv så jag kolla en del på de ^^ i lägenheten så blir det ju en del Netflix, jag spenderar faktiskt en del tid på barnens netflix, lol, jag gillar barn program och barn/tånårsfilmer... Kollade på Hip Hip Hora och Jönssonligan och diamantkuppen, de filmerna har jag sett förr så det var inget speciellt med de, kollade på en annan svensk film vid namn Bäst i Sverige och den var helt ok!
Men nu till två andra filmer jag kika på, Radio Rebel och The Suite Life Movie (zack and cody) och båda var väldigt bra! The Suite Life var jätte bra, en förlängning av en av avsnitten typ, vart chockad över deras mörka röster, haha! Radio Rebel spelas av Bailey i The Suite Life :) handlar om en blyg tjej som på sin fritid gör radio och då är hon inte blyg alls, hon vill hålla sin identitet hemlig men det är ganska svårt att hålla saker hemligt för den populära tjejen...

Watch these two movies! call me childish if you want but I like it ^^

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar