måndag 25 mars 2013

OZ - the great and powerful

Igår var mamma och jag och titta på Oz - the great and powerful på bio, vi satt i en liten sal med några stycken så det var väldigt mysigt. Filmen enligt mig var jätte bra, lite för mycket av det svart vita i början annars så var den väldigt bra, så färgglad och fin! Det var precis en sådan äventyrs film som jag gillar, inte för mycket jobbiga scener osv, utan väldigt söt och gullig men spännande. Jag är ett litet fan av Mila Kunis som var med i filmen dock mot slutet så gillade jag inte hennes karaktär och jag hoppades  på att den skulle bli bra i slutet men så blev det inte...lite tråkigt.. Apan vart min favorit i filmen, han var så himla söt!!!! Skulle själv vilja ha en sådan som vän :)

Jag tycker verkligen man ska se denna film, jag rekommenderar den, dock kan den kanske vara tråkig för sånna som gillar action och läskiga saker hela tiden... just sayin, men om man inte är så petig så är det en riktigt bra film :) väldigt gullig iallafall!

Really good movie! Love the monkey, he is so cute!!!! Love him! Watch the movie :)





https://www.youtube.com/watch?v=DylgNj4YQVc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar