onsdag 13 mars 2013

No wifi

Hello, sorry for being busy....well I don't have wifi on my phone and this computer I'm on now are quit slow.... Är nu ute på landet och tar hand om hästar, ger dom mat, släpper ut dom och matar den söta lilla kaninen. Det är ungefär så en dag ser ut för min del, vaknar runt 6 på morgonen för att sedan börja med allt.... Det är inte så mycket att göra egentligen, det är ganska utspritt allting. Vilket är bra för jag gillar att ha lite små tider att passa istället för att göra en sak och sedan sitta i flera timmar... Det är ganska fint väder ute vilket är skönt dock är det kallt och jag tycker det är lite svårt att göra saker med vantar så dom åker oftast av så därför är mina händer inte så vackra, dom har spruckit lite så det svider när jag har dom i vatten, hittar inte heller nåt bra att smörja dom med... bad luck... Tog en av hästarna ut på en liten tur igår i sol skenet, det var väldigt skönt att få sitta på hästryggen igen, trava bara korta små bitar annars så lät jag hästen mest bara gå, det var riktigt skönt och lugnande att bara sitta där :) sedan började det snöa så jag klarade mig precis! Nu hoppas vi på bra väder igen och inge mer snö, även fast jag var riktigt haj på att få på täcket på hästen när snön kom så skippar jag helst det ^^

Skulle ta hand om en hund också men den är någon annanstans för tillfället, får se hur det blir med det! Ska strax sätta mig framför tvn en stund och kolla på lite ANTM - det är den säsongen då Tyra satsa på korta modeller så det får man inte missa, jag gillade den säsongen ^^

Take care <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar