torsdag 28 mars 2013

Easter break

A few red days = 4 days of fun :)

Har vart en fart fylld dag idag. Gick upp vid 8 på morgonen och åt frukost och fixa, drog sedan till gymet och sedan hem för lite avkoppling vid tvn vid 10 tiden. Kl. 12 börja jag förbereda för en intervju, kl. 1 kunde jag börja ringa för att få en intervju, lyckades dock inte få nån så efter en timme gav jag upp och då vart det en snabb dusch för att sen gå över till grannen och fira henne lite, det är hennes födelsedag idag :) fick lite fika där och så fick jag se hennes nya lägenhet, dock har jag vart i den lägenheten för många år sen när min dåvarande bästa vän bodde där (hon och hennes familj flyttade tyvärr till Stockholm så vi förlorade kontakten) Vi gick sedan hem till kl. 4 så jag kunde fortsätta ringa för dom sa att dom stängde kl. 5 men då när jag ringde sa telefonsvararen att det var stängt och att man får återkomma nästa vecka.... *suck*. Men så får det blir, på tisdag ringer vi igen!
Gick ut till mamma i trädgården en stund, var ganska skönt ute idag när man står i solen :) Spring feeling!

Nu är det dock lite dö tid, senare ikväll kommer Mr BF och då blir det Tacooos! :D yummie!

have a great night everyone! <3

Embedded image permalink

haha I think I look a bit chubby on this pic, look at my face ^^ aaw...like a little kid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar