måndag 15 juli 2013

20 years old

12 th July 1993 is the day I was born...woop woop! 

I lördags vart jag firad av familjen lite, det var trevligt och jag fick några fina saker :) det var soligt och varmt även denna dag så det slutade med att mormor och en annan gammal vän till oss satt här på baksdan och åt melon med oss... :)

Jag kan inte klaga på mitt 20 års firande, vart några hektiska och nervösa dagar men jag är jätte nöjd :) jag är som sagt inte så glad över att fylla 20 år men det är såhär det är, man blir äldre och inte yngre..

BIG thanks to everyone who congratulate me and for the gifts! 




This is my baby with all my presents :) got some cards with money and a the big bang theory shirt, the ticket to the circus is there too, and some movies, candy, a necklace... and more :) 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar