måndag 15 juli 2013

Cirkus Scott 12 juli 2013

I fredags så var det min 20 års dag och den spenderades lite lugnt hemma med bakning, fika med mina gamla grannar ute i det fina vädret och sedan vart det god mat (potatis och lax i citronsås) Efter det åkte vi iväg till Cirkusen!! :D

Jag må vara en av de töntigaste 20 åringarna, jag tror ärligt att det inte är så många som spenderar sin 20 års dag med att fika och sedan gå på cirkus ^^ men cirkus är ett av de bästa jag vet, iallafall cirkus scott och det gör mig så glad!! :D eftersom jag fyllde 20 nu så gjorde mamma det lite extra speciellt med platser längst fram i mitten :) och jag fick stolsnummer 13, can't get any better than that!

Fick också öppna lite presenter såklart :)

The Circus was really good, so fun! and the animals were so good, I give them some extra credit! All the people were fantastic too :)










<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar