torsdag 11 juli 2013

THE LONE RANGER

Busy...Busy...Busy...BUSY Days now... GAAAH!

Igår så var vi överallt och ingenstans. Först var vi iväg och gjorde massa ärenden, köpte keps så jag inte bränner huvudet i solen tex ^^ har kollat på den kepsen ganska länge men jag tycker jag ser så hemsk ut i hattar och kepsar osv...men det vart en Justin Bieber lila keps, hihi! Sedan in på forex och andra ställen ;)

Väl hemma så vart det att platta hår, med en kräm som vi köpt med oss, första gången jag gjort det på någon och det vart riktigt rakt och fint. Sedan baka inför min födelsedag och äta mat för att sedan åka till bion och ta det lite lugnt (trodde jag) Vi gick och såg The Lone Ranger med Johnny Depp, lol, man måste ju se allt med Johnny Depp nästan...

Jag gillade filmen, Johnny Depp var bäst såklart, det enda dåliga var att det var för mycket dödande för min del, och att se djur dö gillar jag inte, men som tur var så va det mest människor som dog men ändå ^^ Den var spännande och rolig så helt klart värd att se!

Idag hoppas jag på en lugnare dag, men har en del att göra idag med...ska klippa gräset, fixa lite saker vi ej gjorde igår och om det fortsätter att vara soligt och varmt så hoppas jag på en lugn stund i stadsparken för lite sol :) Ikväll så kommer det första besöket, fyller år imorgon och redan ikväll börjar det.

Som ni kanske vet är jag inget fan av att fylla år men i år fyller jag ju ändå 20 och jag gillar att få lite presenter, lol,  men att spotlighten är på mig är inget jag är så stort fan av. Alla sitter där och tittar på en som om man ska säga nånting speciellt eller roligt och sedan frågar dom en massa osv, allmänt jobbigt och pinsamt. Men jag hoppas dom kan hålla sig till att snacka med varandra och inte bara glo på mig...awkward!

My bestfriend flew to Croatia yesterday and I hope she and her mom got there safe and I wish her a great trip! pray

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar