onsdag 24 juli 2013

Hello again + Spiderman

Hej hopp...!

Kom hem från Turkiet i måndags kväll så det är därför jag inte skrivit något på länge, internet fungera inte så bra på hotellet, var bara Tumblr som ville funka lite då och då ^^ men jag hade en rätt så bra resa, varm och svettig och så vart jag sjuk så nu sitter jag här och hostar...berättar lite mer om resan en annan dag, kan dock säga att jag hatar att flyga, jag vet aldrig hur jag mår på flyget, det kan gå bra eller så inte, har dock inte flygit så mycket men de 4 gånger jag gjort det så kan jag räkna ut att det inte är något min kropp gillar...resan dit gick ganska bra men resan hem...usch!! Mådde sjukt dåligt.. Om jag ska flyga längre någon gång, tex till USA så får jag nog skaffa sömntabletter eller något så jag sover igenom hela resan ^^

Skönt att vara hemma i Sverige igen faktiskt, har märkt att Sverige är ett väldigt bra ställe och jag är glad att jag växte upp här och skönt att kalla detta 'hem' :) Dock ganska kallt här igår men idag blir det nog lite varmare. Gårdagen spenderades med att växla tillbaka pengar osv, köpte kebab med bröd och satt och kolla på nya Spiderman filmen - The Amazing Spiderman  med Andrew Garfield, har velat sett den sen den kom på bio men det har inte blivit av förns nu. Spiderman är min favorit superhjälte film, eller vad man ska säga, var glad över att Andrew Garfield fick rollen som nya Spiderman faktiskt, har en annan film med honom här hemma som jag gillar och han är så söt! hehe.. Jag gillade filmen faktiskt, grymt bra! Ser fram emot nästa film :)

Watch it! ;)


  

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar