fredag 17 juni 2011

Candy!

Torsdag: Städa runt och fixa, senare vart de fint väder så gick på en promenad med Aida som åker till Bosnien om en vecka :/ Gick ut med Gleida och Ariel med, och då kom två flickor fram och ville klappa (samma flicka som alltid, hon bor på gården, och sen en annan lite äldre) så söta! Sen kom dom tillbaka och fråga om dom fick hålla, så jag gav dom Gleidas koppel och självklart tog hon det till sin fördel och traska på ^^ Jag fick gå och bära på Ariel hela tiden för hon va lite rädd, snuttisarna <3
Satt och fixa naglarna när Sandra kom..och hon kom inte ensam, hon hade en stor påse med massa Mums i till vår myskväll ^^
tänk inte på allt skit i bakgrunden x) 

 MUMS
Vi satt och käka allt detta, eller aa inte allt x) men mycke..och kollade på 17 again, Wiiee
sen vart de lite Jönssonligan på mallorca och Skenet bedrar på tv :)

Somnade tillsammans med mina töser och lite förvånat så vakna jag tillsammans med dom med ^^ 
Har ni testat och sova 3 stycken i en liten säng förr?? ^^ hehe

Nu ska jag duscha och greja lite, ha en bra dag och helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar