måndag 6 juni 2011

Nationaldagen

Idag är det då nationaldagen..hmm inget speciellt med denna dag direkt x) Hoppas på mer värme än igår, hehe. 
Jo visst ja igår var det Big Brother final...gud så bra de var!!! Hoppas Sara berättade att hon gillar Martin, annars blir jag sur! hehe
Det här var finalisterna..
Peter, Martin och Simon 

Min favorit som ni nu kanske vet är då Martin, inte bara för att han är snygg..han är extremt gullig och rolig. Inge fel på Peter och Simon dom är goa dom med men det va nåt med Martin som jag kopplade bättre med. Svårt att förklara men man fastnar ju för olika personer, så är de bara. 
Vinnare: Simon
2a: Peter
3a: Martin 
Jag är inte förvånad hur det blev, det var såhär jag trodde det skulle bli. Martin har man aldrig direkt fått veta vad folket tycker om han, han var nominerad 1 gång, han halka in i finalen på ett bananskal kan man säga :P Det är väldigt många som gillar Simon också, så är inte förvånad. Alla 3 var värdiga vinnare.
Grattis Grattis Grattis

Det var de, nu får vi se vad den här dagen bjuder på, Bye <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar