onsdag 29 juni 2011

I love summer!

När jag låg ute och sola idag så tänkte jag att bättre än såhär kan de inte vara (eller jo kanske lite ^^) men det är sommar, sol, värmde, blå himmel..ingen skola och massa kyla :)
Låg inte ute så länge idag :) och så låg jag i skuggan :) tänk på de mina vänner, inte för mycket sol och solning, isåfall skugga ;) 
Gick upp till stallet sen för att hämta en matlåda och mammas cykel, hon cykla dit och tog sen bussen till stan efteråt. Jag gjorde detsamma sen när jag cyklat hem med cykeln och maten :) Bussar är dock inte så mysiga på sommaren, oftast varmt och kvavt. På stan kolla vi efter grejer tills jag fyller, och sen blev det lite Gina Tricot också.. Mamma hitta en klänning och två cykel byxor, Jag hitta samma klänning som mamma ^^ hon brun och jag gul! Har länge kollat på gula kläder och nu äntligen fick jag nåt gult ^^ 
Här är den, mamma ska vell sy in lite där under armarna, lite stort och det är XS...omg x)
och så var det ett skärp med, så här ser de ut med..
75 kr på Gina ;) Jätte skön och fin :) 
Och nåt mer positivt är att jag börjar nog friskna till lite, hostar och fräser fortfarande men de känns bättre ^^ 
Dock hände nåt inte så kul nu... 
Näs blod :(

Hahah x) It's creepy when you just feel something coming out your nose, something flowing and it flows really fast, you don't even think but you tilt your head back and put your hand under your nose..and you still get blood everywhere x) and after all that you go around with a paper thingi in your nose ^^ so cute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar