måndag 13 juni 2011

Oh J!


Jag måste bara ta upp det här... Jag själv tycker att det är jätte intressant och spännande! Har sätt ett program och nu på Tyra Banks Show.  Det är om Transgender Children,  barn som redan som små vet att dom är av det andra könet. Här är ett klipp från Tyras show som jag såg nu på morgonen


Chris, han som visar upp allt hår han fått, jag tror han var med i programmet jag såg för något år sedan. Han är så sööt :) Och vilken röst.. det är helt otroligt! Och dom där små, som dom visar bild på i början av videon, när dom pratade med dom, dom är så säkra om sig själva och att folk är taskiga mot dom är så idiotiskt. Fattar inte, jag skulle vara hur snäll som helst, men jag tycker det här är så grymt nice, jag hittar inga ord x) hahah. Speciellt när det är barn och tonåringar, vuxna är inte lika intressant tycker jag. 
Jo här är ett klipp från det programmet med Chris :)


Asså han har sånt sött leende ^^ Och som han säger att han inte kan se en tjej stå där i spegeln asså det kan inte jag heller, när man ser bilderna från när han va en liten tjej så jo men sen när man ser hur han är nu så nej x) Det är en kille, hur kan de va en tjej? 
Sen han Bailey, alltså mamman berättar hur dom mobbade honom. SÅ elakt! Men han och mamman ser så söta ut tillsammans när dom sitter och pratar om dejtandet :P 
Sen har vi Chris igen, bowlar med sina vänner, riktigt bra vänner! Men det är lite svårt att höra vad tjej kompisen säger x) Och nu igen med jag och mitt gulliga, men när dom pratar om att han inte kan få en tjej gravid, så gulligt ^^ Och det med att dejta, klart man skulle bli lite chokad men för mig skulle de inte spela någon roll, säger den att den vart tjej från början så aa okej liksom, ungefär som när Chris berätta för tjejen han va med :)
Skulle vilja se det programmet igen ^^  Finns lite på youtube såklart men lille jag vill ju se saker på tv helst :)
Men jag tycker iallafall som sagt att detta är intressant och nåt jag verkligen fastnar för att kolla på och lära mig om :)


Här är första 9 minutrarna från programmet, barnen är så söta. Vill ni se mer så kolla hela programmet, detta är de första iallafall :)


Skulle uppskatta om ni kollade på videorna och sen berättar för mig vad ni tycker, antingen här på bloggen eller på ett annat sätt :) Skulle bli glad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar