torsdag 23 juni 2011

Everything and nothing

Såg den här filmen igår och den var jätte bra! Första är bättre men asså jag tänkte inte på den här som en uppföljare av den andre, så aa den är värd att kolla på enligt mig, iallafall om man gillar sådan här slags film :) 

Idag var jag med Aida igen, vår sista dag. Blev som vanligt stan, kolla runt på rean och sen ner till vår tidnings affär och köpte lite, tror Aida köpte Seventeen och Solo, för mig blev det dessa två
Enligt mig e av dom bästa tidningarna J-14 och sen en Justin Bieber grejs, massa planscher oså, yaay! Blir nog att ta en dag här snart och röja omkring bland mina planscher. Flytta runt och sätta upp nya, så nu blir de mer Justin på väggen....Mohaha ;) 
Efter stan var vi hos Aida , åt mat och kolla på Karate Kid....omg, den var as bra! Älskar den <3 
Sen blev det en kram och lite planer om hur vi ska hålla kontakten en månad framåt nu :) 

Nu blir de strax tv, Morrhår och ärtor, en svensk rätt rolig film. Sandra kommer nog hit och kollar också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar