tisdag 21 juni 2011

Dreams

Drömde en bra dröm inatt faktiskt, det är inte ofta ^^ 
Dock ska jag inte tänka för mycket på drömmen...he  he  he :P 
Men drömmen fick mig att tänka mer på min bok dröm, alltså inte än dröm som man har när man sover utan en dröm om att skriva en bok. Har gått med en idé länge och nu ploppa det upp en massa mer idéer, men jag är ingen bra skrivare så jag vet inte. Skulle vara kul att skriva nåt eget dock :) Och självklart skriver man de som är enklast, om hur man själv skulle tänka..man kan göra huvudpersonen en kopia av sig själv, folk i boken kan va folk omkring en. Sen skriva om ens drömmar o fantasier, om ni förstår. 
Man kanske drömmer om att få bo i ett strandhus i California, då kan man göra så att karaktären bor där osv :)
Det svåra är att börja skriva, när man väl kommit in i det så brukar det flyta på...Bara komma igång med början.
Det jag skulle skriva om är självlart; ungdomar, drömmar, vänskap och kärlek!


Får se om de blir grilla med Aida eller inte, hmm...inte det bästa vädret dock.
Annars så blir tv och film hela kvällen och sova lite tidigare! :P

1 kommentar:

  1. Jaaa, skriv men jag får väl vara din redigerare då ditt skrivspråk inte är det det bästa haha

    SvaraRadera