tisdag 28 juni 2011

host, host + värme!

30 grader ute idag och jag är som sjukast, men det stoppar inte mig, ut ska jag! 
Låg och solade på morgonen...och jag är inte en sån som tar med mig en filt ut bara nej nej.
  • En filt
  • En kudde (så jag kan andas bättre när jag ligger där men så är de skönt med)
  • Nåt att dricka (idag: päron festis)
  • Nåt att äta (idag: kakor)
  • Nåt att läsa
  • Mobil + lurar (så man kan lyssna på musik osv)
  • Lepsyl (till läpparna) och sol olja eller va det heter :P
  • Annat smått och gott man kan hitta där hemma :)
Idag tog jag lite bilder, haha, här är några 
 Haha det får duga ^^ 
Hoppas ni haft en bra dag..och inte blivit lika knäpp av solen som jag ;)
Bjöd mamma på mjuk glass på McDonalds nu på kvällen...Mys
Men nu ska jag sitta här i min ensamhet och glo runt på datorn och tvn ^^
Tjingeling!

I'm sick and I'm red...but that is the sun's fault. My nose is like Rudolph the Red Nosed Reindeer but that is the sun and the colds fault...both of them, hahah x) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar