fredag 8 juli 2011

4 days left

Känns som sommarlovet börjar sätta fart nu.
Igår fick jag träffa en vän som de va länge sen jag träffa och idag kom kusin Maja och hennes mamma Mirjam på besök, var nästan 1,5 år sen vi sågs och innan de så va de jätte länge sen ^^
Bilden är från februari 2010
Hahah ja men minnen är fint även fast bilderna kan vara lite crazy ^^

Nu på eftermiddagen så cykla jag och mamma upp till stallet. Fast vi va inte i stallet utan vi gick ner till en hage där dom nu har tävlingar, bara Fjordingar (en viss sorts häst) min favorit :) Dom är grymt fina! 
Försökte ta några bilder i farten men min mobil kamera är inte den bästa ^^

 Och mamma fick rida lite på en :) En ny sort av Fjording, den hade ingen svart/brun färg i manen eller svansen utan den va hel vit/beige :) 
Haha så sött!

Puss på det! <3


1 kommentar:

  1. En jättetrevlig dag ju hihi. Ridningen var bland det bästa, kände mig som en femåring tills jag upptäckte att jag faktiskt red själv och att hon inte ledde hästen haha. Blev att samla tyglarna kvickt. Puss

    SvaraRadera