söndag 31 juli 2011

Nobody's perfect but this day was

Har haft en helt underbar dag här hemma..
  1. Aida sa att hon kommit hem, My bestie is home!
  2. Lilla underbara moster kom
  3. Var i stallet i 3 timmar och mös
Morgonen var trög men så fort mamma gav sig iväg så hände saker..Moster kommer över och Aida kommer över, massa massa kul :) Och sedan vid halv 6 åkte vi till stallet
Lite bilder från dagens lektion
Yes, idag fick jag göra en massa sånt här, gå runt och över och mellan en massa saker, väldigt kul faktiskt och bra träning dock var inte hästen med på de helt x) Vägrade att gå på vissa ställen och låtsades vara rädd för saker, fick världens fart ibland och hoppa till och allt möjligt, hahah ^^
När jag va klar så skulle dom andra ut på en tur så jag skulle bli själv men då kom en tjej dit och skulle ta in 2 hästar så hjälpte till och sen prata lite med henne och sen gick också hon ut med sin häst så jag blev "ensam" :P Gick till kaninerna där en liten plutt hade hamnat utanför...söt va?
Gosa lite först innan jag släppte in han hos sina syskon och fixa hålet han rymde ut från ^^
Sen tog jag upp min lilla plutt men de gick tydligen inte att mysa idag nej nej de va bara att bitas och hoppa runt x) jaja här är en bild..
Sedan gick jag ut och då kom en liten misse, filma henne faktiskt, kanske ni får se imorrn ;) Katterna är så söta, så jag gick in o fixa lite mat o nytt vatten ^^ myste lite för mig själv där i stallet, var ju som sagt inte helt ensam ^^  Det va en underbar kväll <3 kvällen fortsatte med att kolla på Justin Bieber - Never Say Never med mamma ^^ She likes it! 
Men nu ska jag sova, see ya! PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar