tisdag 19 juli 2011

Let's get ready to...!!

Ride the horse out on the meadows.. Haha nej då ^^
Denna gång har man en mycket bättre klädsel, mycket mycket snyggare!
Blå och fin och redo för ridlektion nummer 2 :) 
Är så himla glad att jag får sån här chans...Precis som jag ville.
Tydligen har jag velat börja rida sen jag va 1 år x) hehe gulligt, men det har varit för dyrt...Ofc!
Och sen har jag inte vart så intresserad av ridskolor, dom är liksom 10 i varje grupp och rider runt i ett rid hus. Jag har inte känt att det är så jag vill...Nu får jag precis som jag vill ha de :)
En gullig och jätte snäll rid lärare
Helt ensam och utomhus 
Vad kan man säga?  hihi yaay :) 

Lite bilder från dagens lektion
Efter mig va det en tjej som tog Surprise på en snabb rid tur och gud va svettig hon var så hon fick duscha ^^ så gullig :)

-^.^- 



1 kommentar:

  1. Naw gumman! Är så glad att jag äntligen kunnat fixa detta till dig. Synd att det skulle ta 17 år men som sagt nu blev allt perfekt :) Älskar dig såååå himla mycket!!!

    SvaraRadera