onsdag 27 juli 2011

Just for me

Den här dagen har börjat sådär...Vakna med, kändes som nackspärr, kan röra mig men det gör jätte ont i högra nackdelen typ och sen har jag fått några slags blåser i munnen, då i vänstra sidan, känns som läppen är bedövad eller svullen.. Men det är iallafall varmt och sol ute, lite att vara glad över :) För att få mig att må lite bättre så åkte jag upp på stan, när jag gick ut från New Yorker träffa jag på min moster..alltid kul att träffa henne ^^  Gick sen vidare glad och förväntansfull.. Hittade filmen jag ville ha + en sak till
Jo detta
Skulle bara ha Justin Bieber filmen som dock kosta 199 kr men jag skulle ha den! Sen hitta jag Ugly Betty säsong 2 på REA, har kollat hälften på första säsongen så kanske lika bra att ha andra också..Right? ^^ Och den kostar egentligen 400 kr men nu 199 kr :P Men...Kom fram till kassan och så blev de över 500 kr, det stämmer ju inte men de märkte hon med...och jag stod där med mina 400 kr...rätt mycke men jag var fast besluten på att jag ska ha detta! Men hon fixa till de där och helt plötsligt stod de 299 och hon sa att de blev de liksom så jag gav henne 300 kr och gick sen där ifrån VÄLDIGT NÖJD :D  
Helt seriöst, hur ofta får man en helt ny film och en serie film för bara 300 kr?? :O 

Men ikväll ska jag titta på Dirty Dancing 2 ^^ Kanske hinner med ett Ugly Betty avsnitt innan de börjar? (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar