tisdag 12 juli 2011

Happy Birthday to me!

Idag fyller jag 18 år! :P
Blev väckt av mamma, fick morgon present ^^ mysigt, hehe
Kom lite besök på förmiddagen och sen iväg och klippa gräs
När jag öppna dörren in till där gräsklipparen är så såg jag detta
Fattade inte först och ba: ehm har jag fått en gräsklippare i present? 
Haha den tanken vara bara i några sekunder iallafall, men de var vell gulligt att se ^^ 
Sen hade mamma en överraskning (som vanligt) nu på kvällen och de var ytterligare en liten present..
Privata Ridlektioner!! 
Hihi, en vän till henne ställer upp och lär mig..dock såg jag ut som en mupp idag, och då menar jag hur jag såg ut med kläder oså på hästen x) 

 Red på fina Surprise :)
Hoppas alla haft en lika fin dag som mig..nu blir det film och sen bb :P
Fick en underbar film idag, har verkligen längtat efter den och nu ska mr F få se den med..
The Last Song

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar