torsdag 21 juli 2011

so nice to just sit down in my sofa

Blev en sväng till Biltema, shopping..haha dock inte jag :P Men mamma fick en röd fin cykel, så glad för hennes skull!! Jag har alltid fått massa begagnade fast som funkar till en viss del, mamma har antingen inte haft nån eller nåt skrotigt...Love you mum <3 Efter det så vart de att handla lite mums och behövande till katterna så dom klarar sig över helgen ^^ Ja juste..åker till Sandviken imorgon men jag lovar att blogga därifrån ^^ 
Efter all den cyklingen hit o dit så satte jag mig ner och kolla på ett avsnitt av Ugly Betty, är inne på skiva nummer 3, avsnitt 9 av första säsongen :) Vår fina granne, min extra mormor bjöd på mat, grillat ^^ Mumsigt
Ni får se detta i bilder 
Hon bor på 3e våningen så de är fint att sitta på balkongen :)
Maten var mums och salladen var från vår gård och gurkorna växte precis bakom nacken på mig
Hahah skål!

1 kommentar:

  1. En fin dag med extra mamma/mormor :) Mummy loves ya too <3

    SvaraRadera